Monday, January 14, 2013

i love pink, books and papers!


Hye assalammualaikum...

hari ni guna baju kurung cotton favourite hadiah hari jadi beserta tudung pink favourite eh.. Isnin, 14 January 2013..kelas mcm biasa je..tp agak penat..ahaha..tp masalah nye, hari ni 2 kali lunch..huhuh..memang gemsss la kalau gini...=_=" takpe2.itu la kita nak sebenarnya..kau jgn la jgn aku ni obessssss lakkk.. sighh.. aku kecik lagi..silap2 bleh melayang ni kena angen.. kah3.. hari start research on some books utk assignment ELM3101 =_=" grr grr.. dapat soalan mcm senang..tp nk kaitkan dengan sosial and moral tu dh mcm >_< dh sbb susah nk guna under theory yang byk2.. hohoh.. blogging masa kelas mmg xsesuai dan tolong jangan busy body! shuh2.ahhaah.. skati la nk blogging bila2 pun..janji keja aku siap eh..you jgn nk ckp bukan2 lak..aku x nampak tp Tuhan nampak! haaa.. bahaye2.. kih3..dhla aku buang tebiat hari ni begambar sakan dalam kelas..

 hehehe! yang sebelah ni kawan dari sekolah menengah dah..sama kelas sama IPG ;) nama dia Elizabeth, Iban, 21 :) selamat berbahagia xlamak gik sayang ^_^
sorry saya buat muka duckface aneh! jgn nk kutuk2 la kt situ! ahahahah ! 

Nama saya Syamsidar ye!

tolong ckit..posing kt pintu..apedaaa..handbag lagi besar dpd badan..ahahaha ! 

cari buku kat library... =_=" blurrrr

translating =_="

ape la kejadah nya tgk atas. KAH3! 

aku serious ni~ jgn ambek2 gmbr laaaaaa.. 

baca buku sambil senyum, terbaik! tanda orang sedang menipu sbb posing je lebihhhh~

ehem2..serious betol dah sampai juling >_<

research tahap paling malas dh ni =_=" tolonggg tolonggg

penat bawak dictionary lepas ni =_=

menulis dan menulis lagi :)

No comments: