Thursday, January 10, 2013

Am not an artist, yet am just a simple person but desire to camera ;)

holaaaa ;) kawan2 tgh buat apa je tu? bosan ni blur xtaw nk buat apa..duduk diam buat keja dan keja..works are getting complicated bila makin grown up.deal dengan orang sekeliling lagi buat jiwa kacau..gambar ni ambik masa bosan2 time cuti dulu..lambat je nak upload and share via blog ni.. ^_^ and kepada photographer aku ni, tq la bebanyakkk..haa..lain kali, kau kawen, aku gambr kan.kah3..

Gambar yang ni, em...tgh ready2 nk cari port sesuai..tbe2 ade org curik2 ambik la..aihh..kononnye..sorry saya kontot!
 Sorry saya tergantung d pokok! ahahaah..jgn nak mengumpat2 kat situ, xnak tgk cepat2 EXIT ye..nampak butang X kan..kami bloggers smua yg ceria2 dan x sebok2 nk mrh2..HAHA ;p terasa nasib laa..
 apesal suka gambr dari blkg ni? sbb saya taw saya x cantik ;(


















Ececeh2...control ayu la tu..bajet comel...ni tgh pandang jauh ke hadapan jauhhhhhhhhhhhh supaya x fikir pasal sesuatu x patut..birthday pun org mcm ingt x ingt..siann T_T






Opps...ni ni ni mcam header twitter El Syams je? HAHA..betol la.. follow my twitter @syamsidarm

adakah akan mengakhiri usia remaja dengan melangsungkan perkahwinan usia muda?

No comments: