Sunday, December 18, 2011

Tutti Frutti at Gombak with Mama, Kak Jas and Kak Eiza

Na wat cne aku da memang suka buat muka *benci* ahaha! masa ni tggu deme p solat zohor!

nyum2..sedap nye ice cream aku yang bercampur2!

eleh! terliur la tuh!

sedap nye..strawberry !

ni kakak kesayangan aku Kak Jas! ahah! mata ko kelas jassssss~

*eh! oi2, jgn tapau tutti frutti dalam beg kamu*

alohoi makkk! comel nyeee!

ni la gmbr 1st aku pakai selendang! ahahah! aku kekok* cyes xtpu!

aku g Ampang area Setiawangsa semalam jmpa abg aku kt kedai dye..enjoy makan kari dgn awk lah! rindu nyee..sian abg sy demam! and sempat jumpa seseorang yang memang aku nk jumpa sesangat sejak dr dulu lg..ade lah, xleh gtaw..dh abs urusan smua, aku pn berangkt na balik Melaka blk..dh tu kteorg smua lepak kt Gombak kejap..kt Tutti Frutti! dah tu balik lah..hihi.. tats all guys..

No comments: