Thursday, December 8, 2011

memang best dapat walk-along Gua Tempurong!

Okay, Gua Tempurong ni dekat je area kpg my future tu! kt Batu Gajah, drive ckt je dr ctu, lalu kawasan berdurian, berRambutan.. jumpa la jalan masuk Gua Tempurong.. best jgk kt Perak byk tempat pelancongan.. no wonder la kalau thn 2012 Zoom In Malaysia in Perak! wah.. tp baby dh g awl... t insyaALLAH klu dh *KAHWIN* dgn Mr.Future... xyah nk susa2 cri tmpt nk g.. smua kt sana best2.. ok, now... dh otw nk g mcm2 je la krenah si Mr.Future.. dye try nk wat kte mrajuk and ade sad ending ble kt tmpt kte nk layan melancong.. tp last2 dye pujuk jgak.. murah je ! affordable.. cyes sy kua bwk rm150 je rse nye tat day..mcm ni, kt Gua Tempurong ni, ade 4 jenis trip.. yg baby ambik, trip paling murah n paling dekat.. 2 trip dry place.. 2 trip wet place.. mls nk g basah2.. naik je golden flowstone.. :) best gle. walaupun penat.. rm6 je per SEORANG.. kami pergi ber2.. so.. rm12 smua nyaa! yang ni pun cyes penat gle naik trun tangga, dengan panas nye xde udara.. tp puas hati ble dh smpai last station! ade angin n dpt rasa n sentuh air yg mengalir! xtpu air kt ctu sejuk gle!~ lpas tu, Mr.Future bwk g jalan2 bli baju n magnet freezer Gua Tempurong utk bwk balik Sarawak Ibu Pertiwiku! muah2..
skg jalan masuk ke tmpt pendaftaran masuk Gua Tempurong!

nampak ni dr sisi~

Handsome nye sayangku! 

jom jalan2~

smart kan? ape lgi.. cepat2 la jalan sini...

ni dalam Gua Tempurong..best!

ni air yang baby ckp td la!

ambik kesempatan nk sentuh n rasa air dlm Gua Tempurong ni!

eh, sayang pun sama!

skg nk g shopping!

pilih baju yee!

dh nk balik dh!

Gua Tempurong!

end of story!

No comments: