Tuesday, August 2, 2011

IT TAKES TIME!!!

Assalammualaikum..


Ehem.. me nk bpidato mcm fav cartoon i tu, boo dlam mons inc! ahaa.. da long time x upgrade my blog. nyway, miss my blog act..thx to my beloved classmates vs kakak kesygn dlm kuliah, VICTORIA MAZUIN MALARN.. kerana telah mnyelamatkan my blog ni.. klu x, xtaw la cm ne na slmtkan :( da lme x berBLOGGING ni wat i rse kekok. na design pon da xreti. just like am in differ with ICT. "ish, kolotnye saya". HAHA :) but anyway, ofc la saya hepi skg. da masuk sem3 ni kan. next yr da degree. hmm, kne usaha lebih, bak kata BUAH HATI saya yg plg MACHO . humm. cian my fren, kena ajar saya tka password la, itu ini, just because i nk balik blog i yg tcinta ni.. kmk syg blog kmk bah, kau da? xdaaa. ahahah. mun kau tengah baca, ada la blog kau ya. ahaah. :) sapa2 yg rjin bce blog saya tok, tenkiu so much la hoo. ahah, sbb baca bnda yg tlalu ilmiah ni kann, kann, kannnn? da 2 mgu i tried to get back my blog connection. pnye lme na cari jalan. ahaah., al-maklum la byk bnda nk di BUSYkn, hampir smua bnda kne ingt, mne x lupa da jadinye. ahhaha.. nasib baik mkn mnum mandi aku x lupe. kuang3. lupa2 jugak. .tp syg tu tetap ad. pejam celik pejam celik. da masuk bulan ramadhan, cyesly, IT TAKES TIME. but y x rse ape2 eh.. mcm baru bulan 3 mcm tuh. tgk2 da ramadhan, subhanallah. hebatnye ALLAH. :) byk ag keja x terbuat, da la DABAI kosong, bawak DABAI jenama COACH sekali pn x gne jgk la kalau DUITnye xde. ahaha.. xpe, nasib bdn kena byr mcm2 bnda dalam "FAKULTI" BAHASA MELAYU ni. kan3.. dh3.. by da ngntok, so i think , its all for today. me sayang paiz sgt2 deh, last one, ummi leb walid. goodnite BLOGGERS, nite FACEBOOKERS,nite FRIENDS.. nite, EVERYONE. :) assalammualaikum~

No comments: